پویش مردمی کودک و انقلاب

بایگانی

آخرین مطالب

بسته های نذری

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

من هم قدمی برای انقلاب بر می دارم...

 

یکی از اهداف پویش مردمی کودک و انقلاب، ایجاد علاقه در کودکان از طریق بسته های هدیه و نذری انقلاب می باشد. به همین جهت تیم هنری پویش اقدام به طراحی و تولید یک سری از این دست محصولات کرده است‌.

 

پرچم ایران با شعار "من یار انقلابم"

یکی از جذاب ترین بخش های راه پیمایی برای کودکان، گرفتن پرچم در تمام مسیر پیاده روی است

به همین منظور پرچمی مناسب ویژه ی کودکان طراحی کردیم تا هم با پرچم کشورمان  آشنا شوند، هم شعار "من یار انقلابم"در ذهنشان ماندگار شود.

کیک انقلاب

با هدف جذاب تر برگزار شدن این جشن، برای کودکان، تصمیم گرفتیم که با طراحی ساده از پرچم و چسباندن آن روی کیک، خاطره خوشی را برای کودکان کشور رقم بزنیم.

 

قاب عکس یادگاری

 

هدیه ای مناسب برای کودکان  برای ثبت روزهای به یادماندنی دهه ی فجر در کنار خانواده...

این بسته شامل مقوای ضخیم برای قاب عکس، پایه قاب و برچسب هایی با تصاویر جذاب از هواپیمای امام، عکس امام جون، ریسه ی کاغذی، پرچم ایران  و...است تا کودکان با چسباندن آنها، قاب عکس خود را تزئیین کنندو عکس خود در کنار خانواده را پرینت گرفته و درجای مخصوص قاب بچسبانند تا برای همیشه خاطره ی دهه فجر در ذهنشان باقی بماند.

ما میتوانیم این هدیه ی ماندگار را به عنوان نذر فرهنگی انقلاب به کودکان کشورمان هدیه دهیم و ترویج دهنده ی این اتفاق زیبا باشیم.

 

شما هم میتوانید در راستای همکاری در پویش کودک و انقلاب،در این نذر فرهنگی مشارکت کنید و بانی تولید تعداد بیشتری از این محصولات برای ۳۸ امین جشن انقلاب شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به کانال من یار انقلابم مراجعه کنید.

 

نظرات  (۱)

۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۴۱ ایمپلنت دندان
چقدر جالب . سایت خوبیه . موفق باشیییییید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی